{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیما

این وب سایت امکان رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین را فراهم کرده است. برای شروع، پرواز مورد نیازتان را جستجو کنید تا همه ی پروازهای سیستمی شرکت های هواپیمایی و پروازهای چارتری بیش از دویست چارترکننده کشور به شما نمایش داده شود. 

سپس مناسبترین پرواز را از نظر زمان پرواز و قیمت بلیط از میان آنها انتخاب نمایید و با پرداخت آنلاین صورتحساب، خرید بلیط هواپیما را کامل کنید. رزرو بلیط هواپیما از این وب سایت بسیار ساده بوده و بلیط ها از طریق ایمیل، پیامک و یا فکس به سفارش شما برایتان ارسال می شود و پس از آن نیز دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارید. فقط بلیط ها را بررسی کنید و یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر شوید!

دیگر برای خرید بلیط هواپیما بسیار سخت است که وقتی را در نظر بگیریم، از ترافیک خیابان ها عبور کنیم، جای پارک ماشینمان را پیدا کنیم و به یک یا چند آژانس مسافرتی سر بزنیم. وب سایت AirplaneTicket.ir تمام این فرایندها را برای شما ساده و خلاصه کرده است. در راهنمای رزرو آنلاین ، فرآیند خرید بلیط هواپیما از این وب سایت را در پنج بخش جستجوی پرواز، انتخاب پرواز، ورود اطلاعات، پرداخت آنلاین و صدور بلیط برای شما آموزش داده ایم. این راهنما بسیار کاربردی بوده و خواندن آن را به شما توصیه می کنیم.

 

 

خوب است بدانید!

- این وب سایت تمام پروازهای سیستمی شرکت های هواپیمایی و چارتری بیش از دویست چارترکننده را جستجو کرده و امکان رزرو آنلاین بلیط را برای شما فراهم می کند.

- تمام خدمات این وب سایت دارای مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری بوده و فعالیت های آن تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

بلیط خود را آنلاین رزرو کنید!

- رزرو آنلاین بلیط هواپیما و پرداخت الکترونیک صورتحساب آن از درگاه بانک های سامان، ملت و پاسارگاد و با استفاده از کلیه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر است.

- بلیط های خریداری شده به سفارش شما از طریق ایمیل، پیامک و یا فکس برایتان ارسال می گردد و نیاز به مهر و مراجعه حضوری ندارد.

توجه!

- جهت استفاده از تمامی امکانات این وب سایت، از مرورگرهای موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم استفاده نمایید.

- هرگز بلیط هواپیما خود را از طریق وب سایت های ناشناخته و نامعتبر خریداری نکنید و پیش از رزرو به نماد اعتماد الکترونیکی و مجوز سازمان هواپیمایی کشوری آن وب سایت توجه نمایید.

date_range سه شنبه 07 شهریور 1396 remove_red_eye 4923 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0