{{ctrl.notification}}
تور کیش

آی آر تور، بهترین قیمت تور کیش در هتل‌های 2 ستاره تا 5 ستاره کیش با اقامت 2 شب یا 3 شب ارائه می‌دهد. تور کیش شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، استقبال فرودگاهی، اقامت، بیمه مسافرتی و سایر امکانات و خدماتی که هتل‌ها ارائه می‌دهند، می باشد. قیمت تورهای کیش همگی با نرخ پایه پرواز روز محاسبه شده‌اند.

تورهای کیش

جزیره کیش بی شک یکی از بهترین جاذبه‌های تفریحی داخل کشور است که گردشگران زیادی جزیره کیش را مقصد خود برای گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کنند. سالانه تعداد قابل توجهی در حدود یک میلیون نفر که 150هزارنفر آن‌ها گردشگران خارجی و ایرانی‌های خارج هستند از این جزیره دیدنی بازدید می‌کنند. چند سال اخیر به علت نوسانات قیمت و هزینه بالای سفر به خارج علاقه‌مندان به سفر را دچار مشکل کرده است که همین دلیلی برای سفر به تورهای ارزان داخلی شده است. روزانه پروازهای زیادی به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنند که دلیل آن تفریحات بی نظیر این جزیره برای گردشگران است. تعطیلات تابستان و زمستان فرصت مناسبی برای سفر و گردشگری است. آی آر تور نیز مانند هر سال برگزارکننده و مجری تورهای ارزان تابستانی و زمستانی با کیفیت به اقصی نقاط جهان و ایران از جمله جزیره زیبای کیش است. اگر می‌خواهید تور کیش را رزرو کنید بهتر است از صفحه پکیج‌های تور کیش تور دلخواه خود را بر اساس سلیقه و امکانات هتل انتخاب کرده و با ما تماس حاصل نمایید و یا به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.
کیش جزیره‌ای زیبا، آرام، مرجانی و بیضیوی شکل در 250 کیلومتری جنوب شهر بندرعباس در قلب خلیج همیشگی فارس قرار گرفته است. ارتفاع بلندترین منطقه جزیره کیش حدود ۳۵ متر از سطح دریاست. مساحت کیش بیش از 90 کیلومتر مربع با جمعیت ۲۰٬۶۶۷ نفری دارای آب و هوایی گرم و مرطوب با میانگین دمای سالانه ۲۶/۶ درجه سانتیگراد است. فاصله تهران تا کیش از راه هوایی ۱۰۵۲ کیلومتر (تقریبا یک ساعت و 20 دقیقه) می‌باشد.

یکی از مهم ترین نکات سفر به تور كيش این است که قبلا از توجه به هر چیز دقت کاملی در انتخاب هتل خود بکنید هر چه در سفر به کیش به هتل خود اهمیت دهید سفر بهتری خواهید داشت زیرا هواپیما تاثیر زیادی در سفر ندارد و علت آن تایم پروازی کوتاه به جزیره زیبای کیش است. حتما دقت داشته باشید که هتل های 3 ستاره به بالا را انتخاب نمایید چون کیفیت هتل های 3 ستاره در کیش به مقدار زیادی پایین است. دقت نمایید هتلی انتخاب کنید که رضایت مسافران قبلی را جلب کرده باشد و اقامتی خوب به مهمانان خود بدهد.

date_range پنجشنبه 09 فروردین 1397 remove_red_eye 4299 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0