{{ctrl.notification}}
خرید بلیط چارتر

بلیط چارتر

بلیط چارتر، وقتی نوبت به خرید بلیط هواپیما میرسد و سراغ گزینه های مختلف برای انجام این خرید میرویم، به اصطلاحات و کلماتی کلیدی بر میخوریم که بی تردید در آن لحظه برای ما اهمیت بسیاری پیدا میکند چراکه در نهایت به هزینهی نهایی ما برای سفر مرتبط میشود. چارتر می تواند برای سفر شما یک گزینه مناسب باشد. چارتر از طرف شرکت های مختلفی ارائه می گردد که می توانید با تهیه چارتر سفر خود را آغاز کنید. چارتر دارای نکاتی می باشد که در این مقاله به آن اشاره می کنیم. چارتر را می توان با قیمت مناسب نیز تهیه نمود. بلیط چارتر می تواند باعث کاهش هزینه های شما گردد. در کنار چارتر می توان به بلیط هواپیما چارتر ، بلیط ، هواپیما چارتر ، بلیط چارتر هواپیما ، بلیط هواپیما ، چارتر تهران ، بلیط اتوبوس مشهد و چارتر مشهد نیز اشاره نمود.

خرید بلیط چارتر هواپیما


برای خرید بلیط چارتر هواپیما می توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید. بلیط چارتر نوعی از بلیط های پروازهای هواپیمایی است که غالباً توسط دفاتر خدمات مسافرتی (آژانسهای مسافرتی) به فروش می رسد. در واقع این دفاتر طی مذاکره با شرکتهای هواپیمایی بخشی از ظرفیت آنها را برای خود کرایه می نمایند و خود مسئول فروش آن ظرفیت می شوند. در این روش به آن شرکت هواپیمایی، چارتر دهنده و به آن دفتر خدمات مسافرتی چارتر کننده می گویند. کسانی که قصد مسافرت و خرید بلیط چارتر هواپیما رادارند باید به چارتر کننده آن(دفتر خدمات مسافرتی) مراجعه نمایند. شایان ذکر است مسئولیت قیمت گذاری نیز بر عهده چارتر کننده است و چارتر دهنده وظیفه ای در این خصوص ندارد. اگر قرارداد چارتر بین یک چارتر دهنده و یک چارتر کننده انجام شود مسئولیت فروش کامل ظرفیت چارتر شده و ریسک آن که در اینجا منظور صندلی های هواپیما است نیز بر عهده چارتر کننده است. به عبارت دیگر در صورتی که چارتر کننده (دفتر خدمات مسافرتی) نتواند همه ظرفیتی را که اجاره نموده است، استفاده کند یا به فروش برساند چارتر دهنده (شرکت هواپیمایی) تعهدی ندارد و او مبلغ اجاره منعقد شده را دریافت خواهد نمود. به همین دلیل، نرخ بلیط چارتر ثابت نیست و در مقاطع مختلف زمانی دارای نوسان می شود چراکه چارتر کننده سعی دارد با کاهش یا افزایش بلیط هواپیما در لحظات مختلف از یکسو تمام صندلی هایی را که از ایرلاین اجاره نموده به فروش برساند و از سوی دیگر، از عواید اقتصادی مناسبی بهره مند شود.

 

بلیط چارتر ارزان


برای بسیاری از ما واژه چارتر به معنای ارزانترین بلیط هواپیماست در حالی که بلیط هواپیما چارتر لزوما و همیشه ارزانترین بلیط هواپیما موجود نیست. در واقع خرید بلیط ارزان چارتر لم مخصوص به خود را دارد و نیازمند زمانبندی و دقت مناسب است. با همه اینها آنچه مسلم است این است که خرید بلیط چارتر به نفع مسافر است. چرا که قیمت بلیط چارتر متغیر می باشد و این نوسان شرایطی را مهیا می سازد که مسافر بتواند راحت تر به بلیط چارتر ارزان و مورد نظر خود دست یابد.

 

هواپیمای چارتر


مفهوم هواپیمای چارتر با پرواز یا بلیط چارتر اندکی متفاوت است و نباید با آن اشتباه گرفته شود. منظور از هواپیمای چارتر هواپیماهایی با ابعاد کوچکتر هستند که کمتر از 10 نفر مسافر را جابجا می کنند. این هواپیماها با دارا بودن فضای خصوصی و لوکس، معمولا از جانب شخصیتهای مختلف تجاری و سیاسی و ... جهت تسهیل و تسریع در روند پرواز اجاره می شوند.

 

پرواز چارتر


پرواز چارتر به پروازی گفته می شود که تمام یا بخشی از صندلی های هواپیما توسط چارتر کننده (دفتر خدمات مسافرتی) اجاره شده باشد. پرواز چارتر گاهی بنا به سفارش چارتر کننده در برخی مسیرها برقرار می شود ولی در هر صورت بلیط آن توسط چارتر کننده که اینجا آژانس مسافرتی است به فروش می رسد. در صورتیکه چارتر کننده یک آژانس مسافرتی باشد، پرواز چارتر معمولاً در مسیرهای پرتردد انجام می شود چراکه چارتر کننده تقریبا مطمئن است می تواند بلیط آن مسیرها را به فروش برساند و شرکت هواپیمایی هم درگیر مسائل خرده فروشی نمی شود.

 

بلیط چارتر مشهد


همانطور که می دانید بلیط چارتر مشهد یکی از پر فروش ترین بلیط های هواپیما در پروازهای داخلی می باشد. از این رو بدیهی است که این حجم از تقاضا موجب گردد تا خرید بلیط چارتر مشهد در تعطیلات و سایر سیزن های سفر با کمی دشواری صورت پذیرد. موضوعی که سبب شده است تا بسیاری از فعالان حوزه گردشگری، سامانه های خرید آنلاین بلیط هواپیما را در هر شرایط زمانی و مکانی برای خرید بلیط چارتر مشهد پیشنهاد کنند.

 

بلیط چارتر استانبول


بر اساس آمارها استانبول از جمله محبوبترین مقاصد گردشگری ایرانیان است از این رو اطلاع از قیمت بلیط چارتر استانبول برای بسیاری از مسافران پروازهای بین المللی حائز اهمیت است. لذا اگر به دنبال خریدی ارزان و مقرون بصرفه برای سفرهای خارجی خود هستید، رزرو بلیط چارتر استانبول در پائیز و زمستان را از یاد نبرید.
همچنین برای اطلاع از آخرین تغییرات نرخی بلیط چارتر استانبول می توانید به سامانه جامع خرید بلیط ای ار تور مراجعه نمایید.

 

بلیط چارتر کیش


از نظر بسیاری از گردشگران بهترین زمان برای خرید بلیط چارتر کیش، اوایل دی ماه تا اواخر اردیبهشت ماه است. آب و هوای این جزیره در این ایام به قدری لطیف و فرح بخش است که هر مسافر خوش ذوقی را ترغیب به خرید یک بلیط چارتر کیش می کند.
برای رزرو بلیط چارتر کیش می توانید پس از انتخاب مسیر و تکمیل فیلدهای "تاریخ سفر" و "تعداد مسافران" در ای ار تور ، خریدی مناسب و مقرون بصرفه را تجربه نمایید.

 

بلیط چارتر ای ار تور


برای خرید بلیط چارتر هواپیما با تمام ویژگی هایی که در این مقاله ذکر شده است، می توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید. سایت ای ار تور با پوشش همه انواع بلیط چارتر و سیستمی مجموعه کاملی از بلیط های هواپیماهای مسافربری کشور را فراهم نموده است. شما می توانید به راحتی با جستجو در مسیر مورد نظر، به انواع مختلفی از بلیط های چارتری و سیستمی دسترسی پیدا کنید و در میان آنها بلیط مورد نظر را انتخاب کنید. ای ار تور بلیط های چارتری و سیستمی و مشخصات دیگری از هرکدام مانند شرکت هواپیمایی، نام هواپیما و ... را به تفکیک و به وضوح برای شما نمایش می دهد تا بتوانید براحتی برای خرید بلیط چارتر هواپیما مورد نظر اقدام نمایید.

 

بلیط چارتر ارزان


برای بسیاری از ما واژه چارتر به معنای ارزانترین بلیط هواپیماست در حالی که بلیط هواپیما چارتر لزوما و همیشه ارزانترین بلیط هواپیما موجود نیست. در واقع خرید بلیط ارزان چارتر لم مخصوص به خود را دارد و نیازمند زمانبندی و دقت مناسب است. با همه اینها آنچه مسلم است این است که خرید بلیط چارتر به نفع مسافر است. چرا که قیمت بلیط چارتر متغیر می باشد و این نوسان شرایطی را مهیا می سازد که مسافر بتواند راحت تر به بلیط چارتر ارزان و مورد نظر خود دست یابد.

date_range شنبه 26 آبان 1397 remove_red_eye 7056 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0